2016. augusztus 9., kedd

Üdvözöllek a Deathprincess blogon!

 Hát, ide is elértem. Ez az első blogom, amit saját magam indítottam el. Ide valamiféle beköszönést gondoltam, de az olyan "elavult" dolog. És én valami egyedit szeretnék alkotni. (Tudom-tudom, és-sel nem kezdünk mondatot, de engem ez annyira nem zavar.) Kicsit mesélek a blog alapötletéről, hogyan jött, hogy megnyissam, mikről fogok ide írni, szóval most próbálok minden alap információt leírni. 

 Kezdem egy kis bemutatkozással. Eszter vagyok, 14 éves, csak és kizárólag rock és metal zenét hallgatok. Nem vagyok nagy sorozatfüggő, de van egy pár, amit nézek. Imádok olvasni, írni, ami meg is látszik, mert van már egy történetem, amit írok, de erről később. És nagyon sokat beszélek. Sokszor használok trágár szavakat, ami lehet, hogy sokak szerint nem lányhoz illő dolog, de ha nem tetszik, akkor sajnálom, ez van. Kicsit "nyers" a stílusom, sokszor megmondom a frankót, emiatt csak egy barátom van, de őt imádom. Nehéz időszakon mentem keresztül, talán egyszer majd erről is írok, de ezt nem ígérem. Viszont, most jöjjön az, hogy pontosan miért is indítottam el ezt a blogot, és milyen tartalma lesz.

 Valamelyik nap (pontosabban tegnap) megfogalmazódott bennem, hogy akarok egy blogot. Az oka az volt, hogy kiírhassak magamból mindent. Mivel drágalátos barátnőm, nem éppen kedveli azt a zenei műfajt, amit én hallgatok, ezért vele erről nem igazán tudok beszélgetni. Így jött az az ötlet, h készítek egy blogot. Ide az általam kedvelt bandákról, énekesekről, személyekről fogok írni, a kirohanásaimat is olvashatjátok itt, meg fogok osztani pár novellát, kivesézek pár hírt. Szóval, ami engem érdekel, és amit nem igazán tudok megosztani senkivel, azt inkább megosztom mindenkivel. Én és a logikus gondolkodás már évek óta nem láttuk egymást, tehát kissé összeszedetlen vagyok, hihi.

 A másik pedig, hogy az írásstílusom elég egyedi. Sokszor fogok értelmetlen szavakat használni, rövidíteni, stb. Lehet, hogy ez nem helyes, de mivel  mindenképp a saját személyiségemet szeretném itt átadni, muszáj vagyok ehhez folyamodni.

 Ennyi lett volna ez a kis "beköszönő", a következő bejegyzésig puszi-pacsi mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Fantasztikusancsodálatos lett az első bejegyzésed Bloggeramiga. Na igen nem te vagy az egyetlen aki értelmetlen szavakat használ. De így is fantasztikusnak ígérkezik és kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle.

    VálaszTörlés